17 October 2014






Tetiba datang mood nak share kenapa saya pilih Shaklee. yela kan, banyak brand suplemen a.k.a makanan tambahan kat Malaysia ni. Tapi kenapa saya boleh pilih jenama Shaklee? Ramai yang merungut Shaklee mahal. Mahal ke? upss bukan nak sombong.Saya pun memula nak beli rasa macam tercekik jugak. pikir sepuluh kali kot nak beli. Tapi bila buat kira-kira, ia sebenarnya murah berbanding brand lain yang konsepnya sama dalam menjual suplemen. 


Jom tengok asbab musabab saya memilih Shaklee: 


Produk Shaklee TERBUKTI memenuhi piawaian produk kesihatan yang selamat dan harus anda pilih. Jadi, MENGAPA SHAKLEE?

1. Produk Shaklee di Malaysia disahkan HALAL oleh ISA-Islamic Service of America, badan yang diiktiraf oleh JAKIM.
2. Berasaskan sumber semulajadi yang tulen dan bebas dari bahan pengawet, tiruan, pemanis, pewarna, dan perisa.
3. Setiap bahan diuji dengan kawalan kualiti untuk ketulenan dan bebas dari bahan berbahaya seperti racun serangga.
4. Setiap ramuan botanikal turut diuji oleh pihak ketiga.
5. Setiap produk mengandungi ramuan aktif yang tepat untuk kesihatan yang optimum secara konsisten.
6. Shaklee mematuhi Good Manufacturing Practice piawaian kawalan kualiti yang lebih ketat berbanding yang lain.
7. Produk Shaklee terserlah diseluruh dunia dengan membantu para atlet dan angkasawan NASA untuk misi mereka.


Ini hanya segelintir sebab. cewah ayat. segelintir kau. hihi. Pasni saya nak kongsi sebab saya jatuh cinta pulak ok. 

No comments:

Post a Comment