3 February 2014

Testimoni Vitalea

Ni antara testimoni Vitalea.. banyak sebenarnye tapi saya akn kongsikan sikit demi sedikit.. sabor ye.. hihi..

- Testimoni sendiri - Hai..nak kongsi sikit testi...Eina konsisten ambil ESP sejak dari February lagi..memang best...badan rasa bertenaga...ada juga yang tegur nampak makin cerah dan berseri...then konsisten ambil Vit E...untuk hilangkan kesan-kesan 'chicken pox'...Alhamdulillah...semakin kurang dan ada yang dah hilang kesannya...kadang-kadang Vit E tu eina buat masker sebelum tidur, memang best...kulit rasa moist jer...now, sejak Vita C dah restok and sementara Collagen tengah promo...eina amalkan Vit C & Collagen ni...dgn konsisten setiap hari...apa yang eina rasa...kulit dah tak kering lagi...muka pun dah tak berminyak...smooth jer...yang paling best...kesan merekah kat tumit dah kurang..terasa licin jer...kalau tak...kasar dan nampak buruk...hehe...selain tu eina amalkan juga Vitalea, Bcomplex, GLA dan Omega untuk kesihatan dan kecantikan juga.. For me, Shaklee is the best supplement...sebelum Shaklee pun Eina memang mengamalkan supplemen dari brand lain...Vit C & EPO, pernah juga minum collagen dari brand lain...tapi..dengan Shaklee...Eina rasa kesannya sangat positif dan boleh dikatakan agak cepat kesannya pada Eina. Kesan-kesan ni..bergantung pada individu tau... Ok, berminat nk cuba Shaklee.

- Eina Md Ali -






Wah gitu. saya pulak yang teruja. Kan macam saya pernah bagitahu. Vitalea ni memamg ohsemm. Paling tidak pon saya akn pastikan saya ambil vitalea dalam sehari. kalau dah ambil rasa lega sebab saya tahu saya dah ade 12 vitamin dan 7 mineral pada hari tu. Korang tak nak ke..

Ok.. cukup lah setakat ni dulu.. lain entri saya tunjuk pic vitalea dengan lebih detail beserta video vitalea larut seawal 3 minit sahaja.. ok adios amigos :)







Untuk order dan pertanyaan:
Sms|whatsapp : 0196604303
Norliza Ibrahim
SID: 910012
Email: mamadaiyyanfiras@gmail.com

No comments:

Post a Comment