16 September 2014

Sustained Release Vitamin C



Now mood cantik dah datang. So tangan ni gatal nak menaip pasal inner beauty. No kona-kona, saya nak bagitau ade satu vitamin yang perempuan wajib ambil untuk kekalkan kecantikan kulit. 


vitamin c shaklee
untuk kulit cantik

Tengok gambar pon dah boleh agak vitamin apa yang saya maksudkan kan? Ofkos vitamin C. Akhir-akhir ni ramai sangat yang taksub dengan suntikan vitamin C. nak cantik punya pasal, tak kisah dah selamat ke tak. sakit pon tolak tepi. taaaaaapi mahal. Sapa mampu boleh la. bagi saya kalau ada yang lebih murah tetapi berkesan dan selamat,tak salah kita ambil. Jadi semestinya vitamin C shaklee pilihan saya ;)

http://www.shaklee.com.my/products/healthy-nutrition/sustained-Release-Vita-C-Plus/
sebiji vitamin c sustained release shaklee bersamaan 7 biji oren


Kalau korang nak cantik dengan selamat ambillah vitamin c shaklee. Vitamin c shaklee ni bukan benda baru. Dari dulu ia sentiasa laris dan hot. kalau tak masakan stok sentiasa habis...licinnn..hehe.. pernah setahun out of stock, haa mengagau semua orang. tak lengkap hari-hariku tanpa vitamin c..

Oh ya kenapa saya cadangkan vitamin c shaklee? dah tentu ada keunikannya. Selain daripada sumber tumbuhan seratus peratus, jom tengok apa perbezaan vitamin c shaklee berbanding vitamin C di pasaran.

  1. Teknologi penghasilan Vitamin C Shaklee adalah sustained releaseKenapa perlu teknologi sustain release? Sebab vitamin c mudah musnah,bersifat larut air dan tidak dapat disimpan lama dalam badan. Sustained release adalah teknologi yang membantu Vitamin C untuk kekal lama dalam badan dimana hanya 100mg vitamin C dilepaskan ke dlm badan setiap sejam.  1 tablet mengandungi 500mg, jadi ia dapat bertahan selama 5 jam di dalam badan.
  2. Satu tablet vitamin C Shaklee bersamaan dengan 7 setengah biji oren.
  3. Vitamin C Shaklee lengkap dgn bioflavonoid (bahan penting yang membantu penyerapan vitamin c dengan lebih baik).. dan vitamin C shaklee semulajadi tanpa bahan pewarna atau perisa tambahan


Jom fefeeling cun dengan vitamin C. Mudah,murah,berkesan,jimat poket. heee.. ok selamat berhujung minggu. 




* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.


Untuk pertanyaan dan belian:

sms|whatsapp : 0196604303
email              : mamafiras06@gmail.com
page               : penchenta vitamin
Fb                  : norliza ibrahim
Ig                   : #memoffahmi 



No comments:

Post a Comment